Re: Czy to prawda, że nie da się kupić nowego laptopa z XP?

Autor: pioruns <cvbehaf_at_b2.cy>
Data: Wed 28 Nov 2007 - 22:29:31 MET

"Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> wrote:

> Nie wiem, czy wiesz, ale oprócz fanatyków komputerów (którzy stanowią
> margines użytkowników) są ludzie uprawiający różne inne zawody. I dla nich
> właśnie ma być napisany system.

Wybacz, ale obsługa komputera to dziś podstawa. Nawet bezrobotnych uczą
na bezpłatnych kursach o *podstawach* obsługi komputera, takich jak
włącz wyłącz, napisz, zapisz, otwórz, zainstaluj, odinstaluj, a na
końcu dzwoń po kolegę informatyka:) Jeśli twierdzisz, że jakaś
specjalna grupa zawodowa ma jakieś przywileje w tym temacie, to nie
wiem zupełnie o co Ci chodzi. Czy identyfikujesz się z tą grupą?
Pachnie tu brzydko kamieniem łupanym i jaskiniowcami.

> Wiem, że to przerasta Twoje wyobrażenia o użytkownikach komputerów, ale
> niestety tak już jest.

Bez komentarza...

> A jeśli uważasz się za guru komputerowego (ja Ciebie i tak nigdy nie
> zatrudnię), to powiedz, dlaczego Windows XP (nie trenowałem jeszcze z Vistą)
> uruchamia się dłużej od mojego starego Windowsa 95 lub 98, mimo, że chodzi
> na komputerze 100 razy bardziej wydajniejszym?

Potrenuj jeszcze kilka lat, może dowiesz się wystarczająco dużo o
budowie komputerów i systemów operacyjnych, żeby samemu domyśleć się
odpowiedzi na to pytanie. Poza tym czytając tylko ten wątek na tej
grupie, mogłeś się już tego spokojnie domyśleć (hint: posty Radka
Sokoła)

> Przy okazji popraw interpunkcję, bo ten Twój tekst trzeba czytać kilka razy,
> żeby zrozumieć.

Jeśli ktoś nie potrafi czytać ze zrozumieniem to takie są efekty. A
później dziwi się, dlaczego XP uruchamia się dłużej niż Windows 95... :)

--
pozdrawiam,   pioruns, icq:419230552