Jaka jest najszybsza dostępna na rynku karta na AGP ?

Autor: Nodles <noodles_at_gazeta.pl>
Data: Mon 03 Dec 2007 - 15:55:21 MET

Szukałem w kilku sklepach i wyszło że Radeon X1950 Pro
ale może jest coś lepszego na co nie udało mi się trafić ?
Jesli to ten Radeon to czy kupując go na miejsce GF 6600 GT
uzyskam duży przyrost wydajności ? Zaglądałem na zestawienie
wydajności GPU na benchmark.pl ale jest nieaktualne. Innych
porównań nie znalazłem. A może ktoś wie czy jest wersja tego
Radeona z pasywnym chłodzeniem bo też nie znalazłem ?

Pozdrawiam i dziękuję za ewentualną pomoc.