Fallout - jak w to grać? :>

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 03 Dec 2007 - 15:20:52 MET

Cóż, nie jestem weteranem gier. Pamiętam czasy amigi i super frog ;) albo
Duke Nukem... ale nigdy nie grałem zbyt wiele.

Ostatnio mam trochę więcej czasu i zacząłem się rozglądać :) Fallout wokół
chwalą, to pomyślałem że mu się przyjrzę.

No i co? Nie umiem w to grać :] Idzie ten ludzik idzie, gryzą mnie szczury,
gdzieś się pojawiam w jakichś lokacjach, wszystko jest bardzo ślamazarne...
czy ta gra tak właśnie wygląda? Może jest jakiś poradnik dla newbie? bo
trybu dla uczniaków nie znalazłem i prawdopodobnie nie wiem jak co robić,
żeby czerpać przyjemność z gry :|

--
Kapsel
  http://kapselek.net