Re: A jednak ! Phenomy w procesie 45 nm już za 3-4 miesiace !!!!

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Mon 03 Dec 2007 - 12:23:24 MET

Osadnik pisze:

> Niby tak, ale zobacz. Mam np Maszynę z AMD Athlon 2800XP. Dział jak
> działa dobrze znośnie ale już powoi brakuje mu mocy - min mowa o
> renderingu Video. I nie polecę teraz do sklepu i nie kupie pierwszego
> lepszego z brzegu bo musiałbym wymienić 5 podstawowych podzespołów.
> Grafikę, Zasilacz, CPU, RAM, I Płyte Główną.

Nie za bardzo widzę związek między powyższymi dwoma akapitami
tekstu :)

Mój wniosek z tego, co napisałeś, jest taki, że nie potrze-
bujesz po prostu szybszego komputera na razie -- gdybyś
potrzebował, to być pogodził się z koniecznością wymiany
wszystkiego.

Chciałbym też podkreślić, że zabawa z sekwencjami wideo to
w sumie nie tak częste zastosowanie. Jako największego
"napędzacza" rozbudowy konfiguracji podałbym raczej gry.

Ja mam teraz Athlona XP 2 GHz jako głównego domowego desktopa.
I we wszystkim, co robię, jest on najzupełniej wystarczający
-- nawet przy kompresji wideo. Owszem, trwa to trochę, ale
mogę zostawić komputer włączony na cały dzień i niech liczy
w tle, a dzięki CFS procesy pracujące w tle nie spowalniają
mi pracy procesów pierwszoplanowych.

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |