Re: Padł mi procesor?

Autor: Piotr L <lenartowicz.piotr_at_gmail.com>
Data: Mon 03 Dec 2007 - 11:39:50 MET

On 3 Gru, 09:48, "Przemek M" <a...@a.a> wrote:

> Usun nadmiar pasty, choby jakas miekka chusteczka.
> Czy mas znajnowszy bios ?
> Czy plyta napewno obsluguje ten procesor ?

Jeśli chodzi o usuwanie pasty, to w jednym sklepie powiedzieli, że
mogą mi to zrobić (chyba za 30zł), bo potrzebny jest do tego specjalny
płyn. Ale spróbuje zrobić tak jak ty piszesz.
Biosu nie aktualizowałem nigdy.
Płyta na pewno obsługuje tego Athlona.
No ale obawiam się, że uszkodzeniu uległa płyta główna, skoro są
problemy gdy włożyłem stary procesor. Czy możliwe jest, że płyta
uległa nieodwracalnym uszkodzeniom?

Podrawiam
Piotr