ktora plyta najlepsza pod DC 2140

Autor: himen1330 <himen1330_at_gmail.com>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 23:33:19 MET

witam ponownie mam tu na mysli przedzial cenowy max 220zl, a plyta pod
intela dual core 2140, bedzie pracowac z grafika nvidii 8600GTS i
wlasnie tu taj mam problem:

1 plyta to ABIT IL9 Pro I945P, czytalem ze na tych chipsecie najlepiej
sie kreci DC ale gruga strona to czy bedzie dobze wspolpracowac z moja
karta graf bo plyta oparata jest chyba o chpset ATI?? dobrze mysle?

2 plyta to ECS NF570SLIT-A..... sam juz nie wiem moze wy cos znacie
musze podjac jakas decyzje bo w wtorek chce juz zakupic to i owo;)

blagam pomozcie...!!