Re: jaki laptop za oko³o 5200 netto

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 22:07:23 MET

On Sun, 2 Dec 2007 19:59:39 +0100, Chichotek <zy@erpuarg.jnj.cy>
wrote:

>By³ 26 listopad (poniedzia³ek) gdy o godz. 13:25 *Rafa³* napisa³(a):

>Zdecydowanie IBM ThinkPad T61 T7300/1024/15,4/160/DVDR Win XP Pro NH36WPB

Zaproponowa³bym jeszcze ThinkPad Z61m. Taki:

http://laptopy.net/?cat_id=21&product_id=515

albo taki:

http://laptopy.net/?cat_id=21&product_id=514

Dyskiem czy pamiêci± siê nie przejmuj. Dwa laptopy kupi³em w tej
firmie i zmienili mi konfiguracjê pamiêci oraz dysku dok³adnie wg.
mojego ¿yczenia.

Seria Z od serii T ró¿ni siê tym, ¿e Z jest wiêkszy (grubszy,
ciê¿szy), a to z tego powodu, ¿e nie u¿yto magnezowej obudowy
(wytrzymalszej, l¿ejszej), tylko plastikowej.

Oprócz tego Z ma czytnik kart pamiêci, kamerkê, WiFi Max (chocia¿ w
Polsce to chyba nie przydatne), FireWire. Z jest bardziej
'multimedialny' od T, który jest bardziej biznesowy.

Je¶li chodzi o pozosta³e parametry, jako¶æ, support - wsio to samo co
T.

--
z/svc