Zewnętrzna karta dźwiękowa

Autor: Piotr M <nie.dam_at_gmail.com>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 21:21:45 MET

Witam serdecznie!

Chce kupić zewnętrzną kartę muzyczna do swojego laptopa, z wyjściem
cyfrowym. Odtwarzanie plików FLAT na sprzęcie stereo typu amplituner
(lub wzmacniacz) i kolumny podłogowe. Planuję wybrać z tych poniżej,
chyba że ktoś poleci innej firmy i co innego. Nie wiem czy na USB czy
PCIMCIe. Muzyka i tak będzie odtwarzana stacjonarnie także ergonomia
PCIMCI jest nieistotna. Myślę że PCIMCIA może być źródłem większych
zakłóceń w porównaniu do USB, czy tak? Ale za to ma certyfikat THX (mnie
interesuje stereo ale redukcja szumów dotyczy wszystkich kanałów
zapewne. Najważniejsza jest jakość brzmienia. Chciałbym wydać do ok 300zł.

Sound Blaster Surround 5.1 (USB)
http://allegro.pl/item275989191.html

Sound Blaster Audigy 2 NX (USB)
http://allegro.pl/item277670256.html