Problem z USB w GA-8i848PM

Autor: PC <p_c_h_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 21:18:08 MET

Witam,
Zakupiłem płytę GigaByta robioną dla Fujitsu-Siemens. Nie ma do niej
sterowników więc skompletowałem na podstawie poszczególnych podzespołów i
wszystko śmiga bez uwag...
... poza oczywiście USB. Generalnie system XP Prof widzi wszystko elegancko
jednak komputer nie wykrywa żadnych urządzeń podłączonych do USB. Próbowałem
gniazda zewnętrzne jak i wewnętrzne. Zasilanie jest bo w joypadzie zapala
się lampka, podobnie w modemie do neostrady.

Jak sprawdzić czy to problem systemu choć na pierwszy rzut oka jest ok (USB
wykryte poprawnie po wyłaczeniu w biosie znikają) czy to coś ze sprzętem?
Dodam, że nie działa ani USB 1.1 ani 2.0.

Pozdrawiam,
PC