Re: Czy uwazacie laptopów w samochodzie

Autor: kbiel <kbielawski_at_op.pl>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 20:26:50 MET

> Może i można jakoś ten dysk zawiesić i wytłumić drgania jeśli obudowa
> będzie odpowiednio pojemna a może po prostu w czasie jazdy nie włącza
> bo już im się opatrzył. A jak ktoś jeździ stałymi trasami do pracy
> i z powrotem to i automapy nie musi włączać.
> Jak jest naprawdę to mam nadzieję że napiszesz.
>
> Pozdrawiam

Być może że nie "bawią się" tym non stop. Nie pytałem :)
Druga sprawa w związku ze swoją pracą mam codziennie kontakt z komputerami
na statkach.
Często zdarza się że pracują tam "zwykłe PC" ze standartowymi dyskami. Także
na systemach firmy Microsoft
i jakoś nie padają co rok, ostatnio wymieniano dysk w urządzeniu z płytą
386......bo go zalało......kawą. :-).
Amortyzacja polega przeważnie albo na gumowych podkładkach albo nie ma
wogóle.
Podsumowując, nie demonizujmy że w CarPC należy wymieniać dysk "raz na rok",
i nie trzeba do tego wykonywać żadnych inteligentnych sytemów zawieszenia
dysków.
A i ten problem za jakiś czas zniknie gdy stanieją do rozsądnych cen dyski
flash.
Pozdrawiam