Re: Uszkodzony procesor?

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 17:11:48 MET

> Lepiej kup na i815, ma port AGP, a i810 niema i nie warto go brać.

A i815 obsluzy mi moje SDRAMy DIMM dwubankowe, ktore byly potrzebne mojemu
BX-owi? Pytam bo mam dwa moduly dwubankowe 256 MB (kazdy po 2x128) i jeden
jednobankowy 256 MB, no i nie chce znowu szukac pamieci :)

I jeszcze pytanie poza konkursem: Mozna gdzies dostac (o ile istnieja)
kieszenie USB z wlasnym zasilaniem pozwalajace na podpiecie w srodku *dwoch*
dyskow ATA?