Re: Rstart komputera

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 17:04:07 MET

nets.pl pisze:

> Prosze o wszelkie uwagi, co moze byc przyczyna wylaczania sie komputera, z
> gory bardzo serdecznie dziekuje.

Ostatnio miałem bardzo podobny problem. Blue screen i restart podczas
większych instalek, gier, memtestu. W zdarzeniach występował błąd systemowy.
Zobacz, na jakim napięciu powinny chodzić te Patrioty. Moje LLK 800/4
chodzą na 2,2V. A płyta ich w ogóle nie rozpoznała i chodziły na 1,8V,
nie mówiąc o jakichś timingach z nieba. Po zmianie w biosie Vdram na
2,2V wszystko działa bez niespodzianek.

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Kobieta powinna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na