Re: Laptop do programowania - trudny wybor

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 16:42:48 MET

On Sun, 02 Dec 2007 14:38:22 +0100, Poldekk <noczelny@gazeta.pl>
wrote:

>To jest marketing, branding itp. wynalazki specjalistów od robienia tak,
>żeby ludzie myśleli to, co powinni myśleć.
>
>Nie widzę różnicy między moim tp, a zwykłą toshibą satelite żony, czy
>też fujitsu siemensem amilo brata.

No to szafa gra, skoro nie widzisz różnicy, to po co masz przepłacać
:)

Ja widzę różnicę: w jakości klawiatury (uwielbiam pisać na moim TP,
mniam!), w tytanowej klapie, w dodatkowym oprogramowaniu, którego
używam i mi się przydaje, w supporcie, itd. Więc dla mnie ekstra kasa
na TP nie jest kasą straconą. Gdyby tak było, to bym kupił jakiegoś
Aristo za 1/3 ceny :)

A kolega w pracy właśnie kupuje Compala i ciekaw jestem co to będzie
za zwierz...

--
z/svc