Kilka pytan, o podkrecenie E2160.

Autor: rom3k <rom3k2_at_wp.pl>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 16:14:24 MET

Witam, jakies 2 tygodnie temu pytalem tutaj na grupie o zestaw za
okolo1500zl
no i kilka dni temu odebralem go ze sklepu, przy okazji dzieki wszystkim za
porady.
Wkoncu padlo na:

E2160 1,8GHz
Gigabyte GA-P35 DS3
RAM 2x 1GB Patriot 800Mhz
Galaxy 8600 GT 256MB
Dysk Seagate 250GB, 8mb
naped LG
Obudowa TRACER :) PHANTOM TRO-979 - 400 W, PFC.

Wiem ze pewnie pojedziecie po tej obudowie...

Pytanie takie podstawowe, czy majac taki zasilacz mozna jakos podkrecic
procesor? nie zalezy mi na 3Ghz, 2,4 juz by mnie satysfakcjonowalo.
Narazie gralem tylko w FarCry na 1680x1050 i na maks detalach chodzi
idealnie no ale to stara gra.
W CPU-Z podaje mi taktowanie procesora 1200mhz czyli mnoznik 6 x 200mhz,
ale w takim programiku od plyty glownej jest 1800mhz i mnoznik 9 wiec jak to
wkoncu jest?

Temperatura jak gram w tego FarCry to dochodzi do maks 35'C (na procesorze)
Wiec chyba nie jest to dozo w starym Athlonie 2000 mialem 65-70' i dzialal.

W Biosie mnoznik jest ustawiony na 9, a taktowanie jest na szaro 333,
mozna odblokowac i zmienic.

Co do gier to instalowalem IL-2, chodzi idealnie ale jest stara, jednak
LOCK-ON tez
gra z tych czasow chodzi jakos nie dokonca plynnnie czy to wina za malego
taktowania
procesora?