Re: Uszkodzony procesor?

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 15:58:42 MET

> Chyba grafika startuje pierwsza, ale tylko wtedy jak działają ram i
procesor. U mnie grafika nie odpaliła, a wiatraczek na procku
> 266 się kręcił. Jak masz zepsuty procesor to nic ci nie odpali na ekranie,
bo bios przecież jest uruchamiany na procesorze.

Wnioskuje, ze grafika, a raczej port AGP na plycie dziala, bo monitor widac
musi dostawac info po kablu, mimo, ze jest wygaszony gdyz inaczej pewnie
pokazalby cos jak: "Out of signal". Dobrze mysle?
Chcialbym sie jednak przekonac czy plyta, zyje zanim zdecyduje sie na zakup
kompletu plyta + procek (i810 czy i815). Mozna jakos sprawdzic czy dzialaja
sloty? Miernik polaczony z plyta bedaca pod napieciem powie mi prawde? Czy
jakos inaczej to sprawdzic?