Szukam gryzonia

Autor: Reseller <reseller_at_o2.pl>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 01:02:00 MET

Czesc,
szukam porzadniejszego gryzonia do komputera. Mam jakiegos mini na USB
optycznego LG ale niestety w pracy sie nie sprawdza. Malo stabilny, malo
dokladny i generalnie zle sie ta mysza pracuje. Owszem, gdzies z
laptopem jako mobile moze i bedzie dzialac, ale do paru godzin pracy
niestety.
Szukam myszy tak do 150 zl, mysle, ze laserowej - nie mialem okazji
jeszcze na takiej pracowac, mam doswiadczenie z optycznymi Logitechami i
Geniusami.
Najwazniejsza dla mnie jest ergonomia - mysz musi byc wygodna, stabilna
i dokladna. Pracuje przede wszystkim w CorelDRAW, PhotoShop i ostatnio
jeszcze sporo w AutoCAD. NIE GRAM i nie zamierzam GRAC. Nie ma dla mnie
wiekszego znaczenia czy bedzie kablowa, czy tez nie - chociaz mysle, ze
wireless z malym donglem na USB bedzie lepsza (chociaz w notebooku mam
tylko 2 USB).
Ogladalem niestety tylko w Necie Logitecha MX400 i jakiegos gryzonia
Microsoftu.
Poleccie cos co bedzie spelnialo moije oczekiwania. Pojde obejrze i
organoleptycznie poznam w jakims sklepie a pozniej i tak pewnie taniej
znajde w Necie.

--
Reseller