Wymiana HDD w laptopie Toshiba

Autor: User_szary <piterj_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 01 Dec 2007 - 23:49:15 MET

Witam
Mam możliwość zakupienia leciwego laptopika Toshiba Satellite Pro z PIII 700,
i jest tylko jeden szkopuł, dysk ma badsectory.
 Teraz pytanie: czy wymiana dysku w takim laptopie nastręcza jakieś trudności?
Czy po prostu wystarczy zamontować drugi dysk.
 Pytam, bo słyszałem gdzieś opinie że w niektórych laptopach (tych starszych)
bios był na pierwszych sektorach dysku i wymiana takowego na nowy nastręczała
sporo trudności.

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam