czy kupiłem uszkodzony dysk?

Autor: michalsiak <m_lysiak_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 01 Dec 2007 - 20:32:56 MET

Witajcie

Czy możecie potwierdzić moje obawy?

Pacjent to zewnętrzny dysk USB WD 160 GB. Po podlaczeniu do laptopa
wyswietla komunikat ze któreś z urządzen USb ma awarie i koniec.
Na poczatku komunikat ze znaleziono nowy sprzet (USB device) ale pozniej
wyskakuje ten komunikat.
Sprawdzałem na 2 laptopach i 4 stacjonarnych kompach różnej klasy. Wszedzie
tak samo. Dioda na dysku sie swieci.

Mozliwe zeby dysk był uszkodzony czy ja mam pecha ? - to byłoby smieszne.

Pozdrawiam i dzieki za rozjasnienie.
P.S. Ciekawe jak sklep podejdzie do ewentualnej reklamacji przeciez tego sie
chyba nie naprawia. Moze wymienia od reki ?

michalsiak