Re: DirectX - problemy

Autor: Spili <spili_at_neo.pl>
Data: Sat 01 Dec 2007 - 16:05:54 MET

Użytkownik "Fenio" <Fenio@nie.ma.maila> napisał w wiadomości
news:firqgc$pr9$1@news.onet.pl...

> Po pierwsze test dxdiag musi działać a po drugie Wiedzmin i CoD4 nie
> wymagają PS 3.0.

Na mojej karcie obydwie gierki śmigaja całkiem przyjemnie.
Obie w 1280*1024 na PRAWIE maks szczegółach.
W Wiedźminie mam OFF tylko szczegółowość trawy. Reszta na maxa.
W CoD4 podobnie. Ustawienia grafy na około 70-80%.

Pewnie jeszcze z pół roku 9800XT mi posłuży :)
A potem może ją zamienię na X1950 też pod AGP.

Pozdrawiam,
Marcin,