Re: plyta mATX pod core2 z agp

Autor: JIL <abdesign_at_wp.pl>
Data: Sat 01 Dec 2007 - 11:52:20 MET

> Rozumiem wymóg obudowy, a więc i formatu uATX, ale AGP to sobie odpuść.
> uATX z PCI-Ex pewnie będzie tańszy i znacznie większy wybór. A jeśli to
> jakiś R9550 to najszybsze zintegrowane grafy już mu dorównują.
> Chyba że to jakaś specjalistyczna karta.

9800Pro AIW - zalezy mi na jego wejsciach
kupowanie powiedzmy x1300 albo x800 AIW
za ok 200zl podrozy mi znacznie inwestycje
a wolalbym zeby odbyla sie jak najmniejszym
kosztem, procesor plyta i pamieci to i tak wydatek
500zl, komputer robi za kino domowe, ale niestety
przy przechwytywaniu i kompresji do divix w formatach
640x480 i wiekszych athlon 3000 potrtafi gubic klatki

pozdrawiam