DirectX - problemy

Autor: Spili <spili_at_neo.pl>
Data: Sat 01 Dec 2007 - 09:36:18 MET

Hej,

Musiałem przeinstalować system.
I okazało się po wszystkim przestały mi się uruchamiac gry, które korzystaja
z 3D (CoD4, Wiedźmin) :/
Dostaję komunikat, że:
"DirectX problem krytyczny"

Mam najnowszy DirectX.
Po uruchomieniu dxdiag w zakładce Ekran jak uruchomię Testuj moduł Direct3D
to mi wywala błędy!

"Wystąpił błąd w kroku 8 (tworzenie urządzenia 3W): HRESULT=0x80004005 (Błąd
rodzajowy)"
"Wystąpił błąd w kroku 8 (tworzenie urządzenia 3W): HRESULT=0x8876086c (Kod
błędu)"

I.... dupa...
Odinstalowałem najnowsze catalysty, zainstalowałem przedostatnie - bez
zmian.
Przeinstalowałem DirectX z płyty CoD4 - bez zmian.

Mój sprzęt to:
AMD 3000+
Hercules 9800XT 256MB
3GB RAM

Co jest nie tak?
To wina softu czy też może być grafa uszkodzona?

Pozdrawiam,
Marcin,