Re: Czy istnieje cos takiego ?

Autor: swen <news_at_news.com>
Data: Sat 01 Dec 2007 - 03:09:07 MET

Użytkownik "Hankiel" <przemo771@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fiq4c7$75h$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "J.M.Oizo" <oizo[No Spam]@autograf.pl> napisał w wiadomości

> O cos takiego bym z checi kupil - pytanie tylko ile to kosztuje i gdzie
> kupic, bo narazie wyglada ze to cudenko jest troszke niedostepne
>
> PS: Qrde - wyglada na to ze odkrylem nisze rynkowa :-)

Zadna nisza rynkowa:) Ot malo popularne, drogie... Ja szukam radia DAB z
WiFi tak by tez mozna bylo sluchac stramow z neta. Niestety jeszcze sie cos
takiego nie pojawilo...
W UK kupisz radio internetowe z mozliwoscia odtwarzania mp3 w kazdym sklepie
elektronicznym. Ceny zaczynaja sie od ok 40 funtow.
Przyklady:
http://www.lusonic.com/products.asp?cat=90&gclid=CM_y757_hZACFQuHMAod_VCClA
http://www.thedoghouse.co.uk/ProductDetails.asp?Gift=13854&ms=lattitude&utm_source=google&utm_medium=cpc&camp&utm_campaign=latitude&utm_content=Magic+Box&gclid=CPe64aD_hZACFQgsQwodyAQ9sw
i np to:
http://www.ebuyer.com/product/131554

Poza tym na www.ebay.co.uk znajdziesz wiecej.
Tak wiec dostepne jest, problemem jest cena, jak wspomnialem najtansze to ok
40 funtow, srednia cena to 100 funtow. Prawie w 80% domow w UK jest radio
DAB oni raczej nie sluchaja internetowych wersji... skoro na DAB maja ok 60
stacji jak nie wiecej.
Ja poczekam na spadek cen:)) bo wywalic 40 za radio...hmm... bo ja wiem
kolejny niepotrzebny mebel w domu, ktory za rok trafi na strych:)
Jeszcze jak by to byl kombajn z DAB to moze bym sie skusil.