Re: Wyłączony PC=Świecące Diody

Autor: LPoD <chaker_at_pfff.irc.pl.wytnij.pfff>
Data: Fri 30 Nov 2007 - 23:11:42 MET

Radosław Sokół wrote:

> Bo tak działają nowoczesne pecety po prostu. Płyta główna
> jest bez przerwy zasilana, tak samo urządzenia mogące służyć
> do włączania komputera (a więc PS/2, USB i LAN).

A czy nie da się tego jakoś wyłączyć?
Mam myszkę na USB i wkurza mnie, że świeci w nocy...
Wyczytałem gdzieś w sieci, że można podmienić zasilanie
gniazd USB na "zwykłe" +5V, ale o ile ten numer może
przejść w przypadku gniazd wyprowadzonych na panelu
przednim, to w przypadku gniazd z tyłu obudowy,
a tam właśnie mam myszkę podłączoną, ten
numer nie przejdzie. Może jest jakaś
opcja w biosie, której nie udało mi się
zindentyfikować?

Aha - mam płytę ASUS P5KC, ale problem jest chyba
dosyć ogólny.

        ch.