A jednak ! Phenomy w procesie 45 nm już za 3-4 miesiace !!!!

Autor: Cezary H <joshua1_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 30 Nov 2007 - 16:52:43 MET

Musze powiedzieć, że wyczekiwałem Phenoma i gdy się pojawił bardzo się
ucieszyłem i już chciałem kupić, ale dowiedziałem się że zapowiadane na lato
2008 Phenomy w tech. 45 nm z socketem AM3 i obsługą DDR3 będą dostępne o pół
roku wcześniej (wcześniej niż Nehalem Intela).

Tu informacje o nowych AMD (Opteron i Phenom) w tech. 45 nm:
http://webhosting.pl/kategorie/sprzet_i_sieci/2007_10/amd_wystartuje_z_produkcja_45_nanometrowych_procesorow_w_pierwszym_kwartale_2008_roku

Cezary H.