T21, parę drobiazgów

Autor: Maverick <maveriq_at_interia.pl>
Data: Fri 30 Nov 2007 - 15:15:31 MET

Witam!

Posiadam IBM z serii T (2x). Mam problem z pamięcią. czasami przy starcie
występuje trzykrotny sygnał dźwiękowy (podwójny, podwójny, pojedyńczy lub
pojedyńczy, podwójny, podwójny). Po wyciągnięciu i włożeniu kości wszystko
jest ok. Co jest grane?

Po drugie: mam 192 MB RAM (128, 64). Pomimo, iż 64 jest sprawna nie zaqwsze
ją wykrywa. Zamiana slotów nic nie daje. Co jest grane?

Po trzecie: czasami po wyłączeniu komputera matryca nie chce się zaświecić.
podświatło widać, że coś tam jest na ekranie, ale ekran się nie świeci.
Czasami pomaga restart, czasami lekkie "postukanie". Co jest grane?

Kości:
- 64 , INFINEON, 100 mhz, CL2, BMX64, SDRAM, PCI 100-222-620
- 128, HP F1622B,

pozdro - M.

P.S. Nie jest to Asus Lamborghini, no ale IBM też dobre :)

--
Komputer jest jak kobieta - Bierny, Miery, ale Wierny