Re: asrock i wejscie do bios

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Fri 30 Nov 2007 - 14:19:34 MET

news:fiovdm$tip$1@polsl.pl...

> RAIDowy, a nie radiowy... ;)

lo masz :) czeski blad

> Zazwyczaj wciskanie cały czas jednego klawisza pomagało
> w takich przypadkach -- BIOS zgłaszał błąd klawiatury.

tu niestety nie pomaga, testowalem

> Poza tym spróbuj pauzy -- żeby monitor zdążył wykryć rodzaj
> sygnału zanim ekran początkowy BIOSu zniknie.

problem w tym ze nie wazne czy sie wciska reset na budzie, "trzech kroli", czy
wylacza i wlacza efekt ten sam, z pauza tez trenowalem, zreszta wogole czas
pomiedzy wlaczeniem a zgloszeniem sie raidu jest mocno krotki

> Jeżeli w Windows nie widać napędu, to BIOS raczej wiele nie
> pomoże, bo Windows nie korzysta z BIOSu w tym zakresie.
> Chyba, że wyłączyłeś sobie kiedyś cały kanał IDE.

ja nic nie wylaczalem ;) ale chcialem sprawdzic co jest tam naustawiane, no i
amba normalnie wciela bios :)