Problem z direct3d w karcie zinteregrowaniej intel 945

Autor: ZS <abc_at_wp.pl>
Data: Fri 30 Nov 2007 - 13:06:34 MET

Mam dziwny problem. Na 10 komputerach z tym samym sprzetem zaczyna się
powoli wyłączać direct3d. W dxdiag już nie ma możliwości włączenia bo jest
szare. Reinstalacja 5 róznych sterowników nic nie dało. Ostatnio w czasie
gry był zrobiony twardy reset i kolejny komputer już nie ma akceleracji.
Czy jakimś programem można jakos na siłe włączyć? Każda gra teraz pisze ze
nie ma akceleracji. NIe chce mi sie instalowac windowsa z powodu
sterowników. Co z tym zrobić?