Re: Czy to prawda, że nie da siękupić nowego laptopa z XP?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 30 Nov 2007 - 11:04:52 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Radosław Sokół"
>Z Windows też możesz ręcznie wywalać część rzeczy, oszczę-
>dzając czasem setki megabajtów.

Ale dużej części nie możesz. Po co mi, na przykład, serwer SMB na
wolnostojącym komputerze?

>Sporą część możesz wyrzucić.

Etam. Taką tam sporą...

>Równie dobrze mógłbym się czepiać, że nie jestem w stanie
>ściągnąć oficjalnych źródeł jądra Linuksa w wersji tylko dla
>architektury i386. Po co mi PowerPC czy M68k? Ja mam procesor
>i386. Po co mi też sterowniki do kart 10Gbps Ethernet, skoro
>nie mam zamiaru takiej mieć przez paręnaście miesięcy na pewno.
>
>;)

Jak najbardziej możesz wyciąć ze źródeł dużo i cały czas nawet dasz radę
z tego skompilować działające jądro.
Zważ jednak, że ja mówię nie o źródłach, a o gotowym systemie.

>Ale to jest *inna* filozofia. Można się kłócić, która lepsza,
>a która gorsza, ale w sumie jest po prostu *inna*. Filozofia
>MS na pewno lepiej się sprawdza w środowiskach korporacyjnych,

Na pewno sprawdza się, bo nie ma alternatywy na razie.

--
\------------------------/ I  szary człowiek nabiera kolorów przy czar-
| http://epsilon.eu.org/ |