Re: RAID na CF

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Thu 29 Nov 2007 - 19:54:15 MET

Dnia 2007-11-29 11:43, Użytkownik gotar napisał:

> Ten RAID to pewnie miałby być stripping, żeby trochę szybciej chodziło,
> więc 4 GB ;)

Dla RAID0 16GB dla RAID3 8GB (zakładając że można to zrobić na 2 dyskach).
Karty CF będą po 4GB (dobry przelicznik cena pojemność) ale
interfejsy mają po dwa sloty CF i podobno karty w obu slotach
są widziane jako jeden dysk. Mam nawet taki ale nie u siebie a
u kolegi który zadeklarował się to przetestować.

Pozdrawiam