bateria w dellu d400 - problem

Autor: palacz <trust_at_no.one>
Data: Thu 29 Nov 2007 - 18:53:53 MET

Witam
Pojawił się dziś u mnie problem z baterią w Dellu Latitude D400. Laptop
pracował na baterii, było około 30%, włączyłem sobie film. Chwilę
później dioda pokazująca stan w laptopie zaczęła szybko mrugać, 4 razy
na pomarańczowo, 1 na zielono, poziom naładowania szybko spadł do zera.
Gdy ją teraz wkładam do komputera pracującego na AC, to nadal mruga.
Diody na baterii przy próbie sprawdzenia jej poziomu naładowania też
mrugają.

Da się to jakoś naprawić? Ta bateria nie była taka zła, na upartego
wyciągałem na niej prawie 3 godziny...

Pozdrawiam