Re: bardzo wazny problem z dyskiem twardym.

Autor: <empi99_at_vp.pl>
Data: Thu 29 Nov 2007 - 11:55:20 MET

> Po co tam w biosie coś grzebać?
> SATA można podłączać na gorąco.

dzieki za odpowiedzi. powiem Wam ze jak odepne dysk i zainstaluje na nowym a
odepne stary i potem podlacze to nowy bedzie widziany jako C w windowsie i
bedzie sie bootowac z niego ale np znow przy formatowaniu bedzie pisalo ze to D
i czy chce sformatowac D a nie C :) i znow trzeba odpinac. ale chodzi mi wlasnie
o to czemu tak jest :)