Re: Czy to prawda, że nie da się kupić nowego laptopa z XP?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Thu 29 Nov 2007 - 10:07:25 MET

> To wina sprzętu. Mój F-S nie budzi się z uśpienia i hiber-
> nacji po otwarciu klapy -- trzeba nacisnąć schowany guzik.
> A w innych pewnie też się to da skonfigurować tak właśnie.

ja mysle ze to nawet w systemie lepiej ustawic. bo najczesciej jesli system
jest ustawiony zeby przechodzic w stan uspienia po zamknieciu ekranu to tez
sie wybudzi po otwarciu jej. jesli to wylaczymy to trzeba wcisnac przycisk
zeby go wybudzic:)

pomijam juz wykonanie notebooka ktory sie sam w torbie potrafi otworzyc:)
ciekawy wynalazek:)

--
pzdr
piotrek