Re: Aristo 2500 - jak otworzyć?

Autor: <bartektom_at_gmail.com>
Data: Thu 29 Nov 2007 - 09:38:53 MET

On 10 Lis, 18:03, "Krzysztof Rynkowski" <ryniobydNOS...@o2.pl> wrote:
> NotebookAristo2500.
> Wszystko odkręciłem i zapewnwe trzymają jakieś zaczepy (zatrzaski).
> Jeżeli ktoś to rozbierał, proszę o wskazówkę lub kontakt.
> Może jakiś link?
> Pozdrawiam

W szczelinie między obudową a górną krawędzią klawiatury znajdują się
4 zatrzaski, są położone między następującymi parami klawiszy:
Esc i F1
F5 i F6
F10 i F11
Delete i Pause/Break
cienkim śrubokrętem wsuń je kolejno pod obudowę, a drugim podważ
klawiaturę i podnieś jej górną krawędź. Pod klawiaturą jest jeszcze
sporo śrób ale przynajmniej widać dysk, wentylatory i napęd cd/dvd. Ja
wyjmowałem tylko dysk.

Pozdrawiam