Drukarka do plyt CD

Autor: Kubaz <kuba-z_at_tlen.WywalTo.pl>
Data: Thu 29 Nov 2007 - 00:18:47 MET

Witam, moze ktos polecic drukarke do plyt CD? Nie bardzo orientuje sie w
cenach. Interesuje mnie jak najlepsza jakosc wydruku na plytach ale tez
mozliwosc drukowania zdjec na papierze foto. Chcialbym tez zminimalizowac
koszty wydruku i stosowac zamienne tusze, nie wiem na jakich drukarkach
mozna drukowac najtaniej.
No i pytanie do uzytkownikow takich drukarek - czy nadruk na plycie sie
sciera? Jest porownywalny chociaz po czesci do tych tloczonych? Jaka
wychodzi cena wydruku 1 plyty w kolorze?

--
Kubaz