Re: Różnica między GIGABYTE GA-P35-DS3 a GIGABYTE GA- =?ISO-8859-2?Q?P31-DS3L?_Jak=B1_wybra=E6??=

Autor: Rafal Franczak <franek_at_usun_to.kolorowe.krakow.pl>
Data: Wed 28 Nov 2007 - 22:46:50 MET

Franek napisał(a):
> Cześć !
>
> Mam takie pytanko. Chce kupić nową płytkę główną i nie wiem którą
> wybrać. Chcę kupić GIGABYTE GA-P35-DS3 ale o ile dobrze się orientuje
> różni się od GIGABYTE GA-P31-DS3L tylko ceną(droższa), ilością
> wewnętrznych złącz wej/wyj, złączami rozszerzeń i złączami wej/wyj na
> tylnym panelu. A poza tym parametry są chyba takie same?
> Proszę o pomoc
>
> Pozdro Kuba
1)GA-P35-DS3 www.gigabyte.pl/products/mb/specs/ga-p35-ds3.html
2)GA-P31-DS3L www.gigabyte.pl/products/mb/specs/ga-p31-ds3l_10.html

1)
ICH9
dźwięk ALC889A
4x DIMM DDR2 1066*/800/667 do 8GB RAM
6x SATA2
1 x SPDIF in
2 złącza wyjścia SPDIF (koncentryczne i optyczne)

2)
ICH7
dźwięk ALC888
4x DIMM DDR2 800/667 MHz do 4 GB RAM
4x SATA2
1 x SPDIF in
1 x SPDIF out

To chyba tyle, co wychwyciłem w konkursie na spostrzegawczość.
                                  :-)

1) może dłużej pożyć, jeżeli nie planujesz szybkiego upgrade.
    - więcej pamięci i dysków.

no i to SPDIF out optyczne. Mnie się podoba bo mam amplituner, który
tego potrzebuje.

Jeżeli nie są to dla Ciebie istotne cechy, to w wydajności nie powinno
być różnicy tak do VISTA2, gdzie minimum będzie 8GB RAM ;-)

Rafał