Re: Laptop do programowania - trudny wybor

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Wed 28 Nov 2007 - 19:13:30 MET

On Wed, 28 Nov 2007 01:24:44 +0100, Poldekk <noczelny@gazeta.pl>
wrote:

>Wszystko się zgadza, nikt nie mówi, że Lenovo to jest firma zła (ja
>osobiście nie wiem, nie znam się). Tyle tylko, że obecne ThinkPady z IBM
>mają wspólne jedynie to, że jest podobna nalepka. Coś jak Chevrolety z
>Zerania, a amerykański Chevrolet z lat 70-tych.

Nie zrozumieliśmy się. Obecne ThinkPady z IBM mają to wspólnego, że
projektują je oraz produkują Ci sami ludzie, co wcześniej. Jedyna
różnica jest właśnie w logo.

Przykład z Chevroletami jest tutaj nie na miejscu, to jest dokładnie
odwrotna sytuacja. Logo zostało, projektanci oraz wykonawcy zmienili
się.

Nie wiem, czy potrafię jeszcze jaśniej się wyrazić.

--
z/svc