Re: IBM/Lenovo - problem z zakupem (x61s)

Autor: model <model__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Nov 2007 - 11:03:05 MET

Piotrek pisze:

> niema znaczenia czy firma krzak istnieje czy nie, masz miec fakture i
> wypelniona karte gwarancyjna i na te podstawie oddajesz sprzet do
> autoryzowanego serwisu.
> z firma krzak kontakatujesz sie tylko raz, przy zakupie:) potem moze ona
> dla ciebie nie istniec

Witam.
No tak, ale jak klient będzie chciał skorzystać z prawa niezgodności
towaru z umową, to gdzie sie zgłosi?? A nie zapomnij że korzystając z
tego prawa, może domagać się wymiany sprzętu na nowy lub zwrotu gotówki,
a autoryzowany serwis mu tego nie zrobi.
Ja tam wole kupić w firmie która jest dłużej na rynku, zapłacić parę
złotych więcej i mieć spokój że przez dwa lata może korzystać z prawa
niezgodności towaru z umową.
A ostatnio tak zrobiłem z moim laptopem Asusa (padł touchpad) i takim
sposobem mam nowy laptop a nie naprawiany
Pozdrawiam

--
Kiedyś będzie...