Re: RAID na CF

Autor: simon <simw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Nov 2007 - 11:00:30 MET

> Może pojawią się przelotki CF-SATA jeśli nie to jakaś
> karta z kontrolerem.
Taka przelotkę łatwo poskładać z klocków.
Przejściówka CF->IDE - Przejściówka IDE-Sata.
Pozostaje jeden zasadniczy problem, współczesne płyty główne mają duże
problemy z poprawną detekcją parametrów Flash użytych za pomocą
przejściówki. Moje testy na kilku płytach i dwóch przejściówkach były
zdecydowanie negatywne. Jak już zostały pamięci zdetektowane, to albo
miały złą pojemność, albo procedury POST się wieszały, albo windows źle
wykrywał.
Mam w sumie pytanie - komuś to zadziałało??

--
Pozdro
Simon