Re: Laptop do programowania - trudny wybor

Autor: Marcin (news) <delphins_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Nov 2007 - 02:18:27 MET

Marcin pisze:
> Witam
>
> Potrzebuje laptopa za nieduza cene do programowania w javie. Przegladajac oferty
> sklepow widze ze potrzebuje C2D z 1 GB ramu i jednym wolnym bankiem pamieci
> (zeby natychmiast rozszerzyc do 2GB, ewentualnie kupic juz z 2GB). I najlepiej
> zeby nie byl drozszy niz 3500. Moj wybor to:
>
> ASUS A8SC-AS041C
> IBM ThinkPad R61i NF0AEPB
> TOSHIBA SAT A200-1N1
>
> Prosze o opinie, ktory wybrac z powyzszych, a moze wybrac cos innego
> spelniajacego powyzsze warunki. Ja osobiscie sklaniam sie ku R61i.

Ja kupiłem sobie kadłubka za prawie 4k z vistą premium - C2D7500,
2GB,120HDD 7200obr,1GB TC,WIFI-N.. generalnie SantaRosa. W chwili gdy
kupowałem nie widziałem lepszego wyboru i podejrzewam, że dziś jest
podobnie, choć procek pewnie można już brać lepszy.
Ale laptop do programowania to pomyłka.. przynajmniej dla mnie, to tylko
awaryjne programowanie może być.

Marcin