Radeon X1950Pro i problem z Control Panelem

Autor: oxoplast <adrianko1WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Nov 2007 - 01:10:13 MET

Witam

Posiadam kartę Radeon X1950Pro 512 MB. I mam problem. Otóż zainstalowanie
Control panela i Catalystów 7.4 spowodowało ze nie działa Control Panel. Nie ma
zakładek np. z Ekranami gdzie przełączałem obraz z komputera na TV. Zaistalowało
się jakies AVIVO ale nawet nie wiem gdzie to się w kompie znajduje i do czego
służy. Miał ktoś podobny problem z CP po tą kartą?