Re: IBM/Lenovo - problem z zakupem (x61s)

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 21:34:51 MET

On Tue, 27 Nov 2007 19:30:05 +0000 (UTC), "Bfiver"
<bfiver.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

>Witam,
>
>Po długim okresie poszukiwań, czytania i przemyśleń zdecydowałem się wreszcie
>na zastępstwo dla swojego poczciwego laptopa. Wybór padł na ThinkPada x61s.

Aha, coś jeszcze: jesli masz taką możliwość, aby ktoś z
rodziny/znajomych przywiózł Ci takiego kompa z USA, to to jest
najkorzystniejsza opcja, bo najtańsza. A produkty Lenovo kupione w USA
mają wsparcie w Polsce, możesz sobie zadzwonić do Lenovo w Wawie i Ci
to potwierdzą.

A w USA możesz zakupić laptopa bezpośrednio na stronach Lenovo, ale o
ile się orientuję to trwa to długo. Najszybciej kupić od jakiegoś
autoryzowanego resellera.

--
z/svc