Re: HP laptop

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 20:57:03 MET

z/svc napisał(a):

> To też nie tak. Praktyka ta jest związana z licencją Windows.
> Przykładowo na moim IBMie po wypaleniu płytek Recovery dostałem
> komunikat, że w związku z zasadami licencji MS mogę mieć tylko jedną
> kopię Windowsa, którą sobie właśnie zrobiłem.
>
> Wiadomo, mogę sobie te płytki normalnie skopiować, ale to już tak
> jakbym kopiował oryginalny nośnik Windows. Jako backup pewnie można,
> aby pchnąć dalej - nie można.

To jak wyjaśnisz możliwość zrobienia we własnym zakresie Recovery w
laptopie HP a potem bez problemu zamówienie oryginalnych nośników na ich
Infolinii? :)

Tu nie chodzi o ilość kopii. Sam do mojego Acera dostałem TRZY komplety
płyt z Windows XP Home w wersji polskiej, angielskiej i węgierskiej i do
kompletu zrobiłem sobie jeszcze dwa komplety płyt na wypadek awarii

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098