Piszczenie w notebooku Twinhead

Autor: Qbix <qbota_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 20:25:27 MET

Witam
Poszukuję właścicieli notebooka Twinhead F12D. Najlepiej wersja z Celeronem
1,6, ale również wszelkich innych Twinheadów. Kupiłem takiego i mam z nim
problem. Chciałbym zapytać innych czy słowa sprzedawcy "te typy tak mają" są
prawdziwe.

Po włączeniu i uruchomieniu, gdy już nic nie ma do roboty zaczyna nieznośnie
piszczeć. Jak tylko zadam mu cokolwiek do roboty natychmiast cichnie.
Wystarczy kliknąć "moj komputer" albo poprzeciągać okienko jakieś i jest
idealnie cicho. Pomaga też podłączenie zewnętrznego dysku do USB. Oczywiście
jak tylko otworzy okienko czy zrobi co innego co mu kazałem, albo odłaczę
dysk natychmiast znów zaczyna piszczeć. Piszczenie jest na tyle ciche że nie
słychać go przy włączonym telewizorze czy grającym radiu, natomiast podczas
wieczornej pracy jest nie do zniesienia.
Nie jest to chyba żaden dźwięk pochodzenia mechanicznego. Wysoka
częstotliwość. Podobnie piszczą niektóre ładowarki tyle że ciszej.

Zamierzam reklamować produkt jednak najpierw chciałbym zasięgnąć języka,
stąd ta wiadomość.
Z góry dziękuję za odzew.

Qbix

ps. próbowałem już numeru z wyłaczeniem wyłączania usb...