Re: Czy to prawda, że nie da się kupić nowego laptopa z XP?

Autor: Wiesiaczek <ciotkazielinska_at_vp.pl>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 19:47:36 MET

Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości
news:fih04p$9a2$1@atlantis.news.tpi.pl...
[...]
> podobnie z vista czy z xp, wyciagniesz nowy komputer z pudelka klikniesz
> pare razy i bedzie dzialac, zainstalujesz program i bedzie dzialac. ale
> jesli takie proste czynnosci przerastaja jakiegos uzytkownika to komputer
> to nie jest cos do czego powinien podchodzic nie majac pomocy osob
> trzecich.

Nie wiem, czy wiesz, ale oprócz fanatyków komputerów (którzy stanowią
margines użytkowników) są ludzie uprawiający różne inne zawody. I dla nich
właśnie ma być napisany system.
Wiem, że to przerasta Twoje wyobrażenia o użytkownikach komputerów, ale
niestety tak już jest.
A jeśli uważasz się za guru komputerowego (ja Ciebie i tak nigdy nie
zatrudnię), to powiedz, dlaczego Windows XP (nie trenowałem jeszcze z Vistą)
uruchamia się dłużej od mojego starego Windowsa 95 lub 98, mimo, że chodzi
na komputerze 100 razy bardziej wydajniejszym?

Przy okazji popraw interpunkcję, bo ten Twój tekst trzeba czytać kilka razy,
żeby zrozumieć.
A może nie powinieneś pisać bez pomocy "osób trzecich" ? :)))

--
Pozdrawiam (dziś z Wawy) - Wiesiaczek
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: