Re: nadajnik Wi-fi na dachu domu

Autor: Poldekk <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 19:30:40 MET

gotar wrote:

> Jeszcze sobię na mały OT pozwolę :)
> http://wiadomosci.onet.pl/1646554,16,1,1,,item.html

Dzięki za linka. Dobrze ilustruje popularny błąd myślenia zwolenników
CO2. Otóż to, o czym tu jest mowa, czyli naturalna zmiana klimatu
odbywało się na przestrzeni milionów lat. Ocieplenie, z którym mamy
doczynienia teraz odbywa się na przestrzeni dziesięcioleci. Porównujesz
ślimaka z odrzutowcem i twierdzisz, że jedno i drugie, to "ruch
naturalny".