Re: Czy to prawda, że nie da się kupić nowego laptopa z XP?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 13:29:11 MET

> Dla mnie system, dla którego zalecane jest conajmniej 1 GB RAM i procesor
> co
> najmniej 1 GHz żeby zrobić cokolwiek - choćby napisać emaila w plain text,
> lub kliknąć i otworzyć okienko, to jest jednak absurd.

popatrz sobie na dzisiejsze komputery, jakie maja parametry. nie kupisz
porcesora 1GHz.

swiat sie zmienia
dawniej ramu tyle co dzisiejsze dyski maja cache to bylo az nadto:)
pamieci na karcie graficznej mamy wiecej niz dawniej mialy pojemosci dyski:)

obecnie na komputerze ktory dzisiaj kupujesz Vista bedzie chodzic OK wiec
niewiem o co tyle szumu.

--
pzdr
piotrek