Re: WiFi na USB i problmy

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 12:27:31 MET

Radosław Sokół pisał więc napisał:

> 1) Jakie jest w tym czasie obciazenie CPU?
>
> 2) IIRC Windows XP ma blad w obsludze zarzadzania energia
> i wchodzenia w niskie stany ACPI w momencie uzywania
> niekt˘rych urzadzen USB. Kt˘ras lata post-SP2 to chyba
> korygowala w pewnym zakresie.

ja mam "podobny problem. Zaszalałem i kupiłem sobie kartę miniPC
philipsa do mojego T40 (jest "markowana" przez IBM)... i się zaczęło.
Grzeje się dół obudowy... tam gdzie jest zamontowana karta. W sumie, to
dużo bardziej niż miejsce gdzie jest procesor. Efektem tego wentylator
CPU pracuje nonstop:-( Zaczynam mieć tego dość... jak miałem kartę na
usb, to była cisza. Nie przypominam też sobie, aby karta była choćby
ciepła:-(

Pozdrawiam.

--
.lamer