Jaki KVM dla Grafika.

Autor: Tiamat <tiamatx_at_o2.pl>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 11:19:42 MET

Witam,
jaki polecacie KVM dla grafika, 2D, 3D, CAD.
Pracuja narazie na 2 Komputerach, w tej chwili posiadam jeden monitor
samsung 193P+. Potrzebuje KVM ktory nie bedzie mi znieksztalcal
grafiki. Obecnie pracuja na KVM z video analogowym, taka taniocha z
allegro, nie dosc ze obraz ciezko wykalibrowac to jeszcze jest
stukniety bo sam przelacza sie miedzy komputerami.
Wiem, ze sa KVMy ktore maja zlacza video cyfrowe DVI ale sa duzo
drozsze. Nie spracowalem na takich i nie wiem jaka maja jakosc
grafiki. Czy ktos z was stosuje takie rozwiazania i moze podzielic sie
doswiadczeniami lub pomyslami ?.
Jesli by sie okazalo ze nawet KVM DVI nie spelnia moich wymagan co do
jakosci obrazu, poratuje sie rozwiazaniem dwoch monitorow podpietych
bezposrednio pod kompy a kvm bedzie sluzyc jako przelacznik Klawy i
Myszki. Ale tutaj musze sie liczyc z wydatkiem min 1600 na 2 monitor.
I problem sie pojawi jak bede chcial kolejny komputer podlaczyc, bo
jest taka potrzeba w przyszlosci.

Dzieki.