Modernizacja kompa

Autor: loser 74 <hfhfhuwhfw_at_wp.pl>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 10:56:26 MET

Witam!
Chciałbym zmodernizować obecnie posiadanego kompa, jednak dysponuję dość
skromnym budżetem.
Obecnie posiadam:
Abit KW7, Sempron 2400+, 512MB DDR, Radeon 9600Pro, zasilacz 450W, 250GB
i 320GB sata.
Chcę wymienić kartę graficzną, płytę główną, pamięć i procesor. Ponieważ
komputera używam przede wszystkim do oglądania filmów, korzystania z
aplikacji internetowych oraz aplikacji biurowych (office) sądzę, że
dobrym rozwiązaniem będzie płyta główna ze zintegrowaną grafiką. Pamięci mam
zamiar zamontować 1-2GB DDR2. Nie ważne jakiej marki będzie procesor
(intel czy amd), ale chciałbym aby konfiguracja była optymalna za
przeznaczoną
przeze mnie kwotę. Sądzę, że dobrze by było jeśli komputer zużywałby jak
najmniej energii (szczególnie gdy pracuję w word albo korzystam z Opery).
Na wymienione wyżej podzespoły chcę przeznaczyć około 700-800zł.
Proszę o poradę, które podzespoły są godne polecenia. Za pomoc w doborze
  potrzebnych elementów będę wdzięczny;)