Zabezpieczenie dysku hasłem

Autor: Norex <nospam_at_onet.pl>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 23:03:49 MET

Witam
Mam dysk wymienny 160GB (WD Passport), jak go zabezpieczyc hasłem (chodzi mi
o podawanie hasła podczas podłączenia tak jak w technologi U3 na penach).
True Crypt itp... nie daja rady czegoś takiego zdziałać (wystarczy, że dysk
podepne pod inny komputer i wtedy dupa z zabezpieczen). WDSync
(oprogramowanie do tych dysków) to lipa nadaje sie bardziej jako menadzer
poczty, przegladarki itp..
Wiem, że troche NTG (albo bardzo NTG), ale nie wiem gdzie napisać.
pozdrawiam